خانه > شرایط تعویض یا عودت کالا >

شرایط تعویض یا عودت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های مجموعه ریس بوده است و  در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

درخواست تعویض و یا عودت کالا تنها در صورتی پذیرفته می‌شود که حداکثر طی 24 ساعت پس از دریافت کالا از طریق تلفن و یا تلگرام و یا ایمیل اطلاع داده شود و کالاها تنها تست شده باشند و در وضعیت اولیه و نو باشند، و روی آنها  هیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن وجود نداشته باشد، و مارک، دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد. پس از دریافت کالا، بررسی های لازم بر روی آن انجام می گیرد. در صورت مطابقت با شرایط برگشت، کالای سالم ارسال خواهد شد و یا درصورت عدم موجودی و یا تمایل شما مبلغ کالا برای مشتریان طی هفت کاری واریز خواهد شد.

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب‌سایت مغایرت داشته باشد:

در صورت مطابقت با شرایط برگشت، کالای سالم ارسال خواهد شد و یا درصورت عدم موجودی و یا تمایل مشتری، مبلغ کالا برای مشتریان طی هفت کاری واریز خواهد شد. هزینه پست ارسال مجدد و برگشت کالا بر عهده مجموعه ریس است.

اگر مشتری از خرید خود منصرف شود:

اگر کالای خریداری شده از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت نداشته باشد و مشتری به هر دلیلی از خرید خود منصرف شود، در صورت مطابقت با شرایط برگشت کالا، مشتری می تواند با هماهنگی، کالا را بازگرداند، در اینصورت هزینه ارسال و بازگشت کالا به عهده مشتری است.

برای بازگرداندن کالا صرفا بایست از "پست ایران" استفاده شود. لازم به ذکر است که هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست ایران به عهده مشتری است و ریس تعهدی در قبال آن ندارد. از آنجا که واریز هزینه ارسال، منوط به دریافت رسید پستی است، حتما رسید همراه بسته ارسال شود.

برای کالاهای حراجی تعویض و عودت صورت نمی گیرد*